• Wydarzenia

• Wakacji czas, tam wiele przygód czeka nas!

• 23 czerwca to najbardziej wyczekiwany dzień wśród uczniów każdej szkoły. Tego dnia nastąpiło uroczyste zakończenie roku szkolnego i przyszedł czas na podsumowanie dziesięciomiesięcznych uczniowskich zmagań. Wielu uczniów naszej szkoły osiągnęło niebywałe sukcesy, nie tylko w dziedzinie nauki, ale także sportu. Prymusem naszej szkoły w tym roku został uczeń klasy VIIIb Jakub Szkutnik.

Drodzy uczniowie, życzymy Wam cudownych i bezpiecznych wakacji. Odpoczywajcie, ładujcie baterie, bo czekamy na Was już we wrześniu! Do zobaczenia!

• Podsumowanie projektu czwartoklasistów

• Klasa IV z SP w Boninie w tym roku brała udział w ogólnopolskim projekcie Jak odczytywać emocje? Organizowanym przez Fundację Uniwersytet Dzieci. Uczniowie od września na godzinach wychowawczych omawiali zagadnienia związane z wyrażaniem i przezywaniem emocji. Poznali funkcjonowanie mózgu, techniki relaksacyjne, sposoby radzenia sobie z przeżywanymi emocjami oraz poznali nieszablonowe sposoby na rozwiązania problematycznych sytuacji. Każdą z lekcji poprzedzały filmy, w których omawianą problematykę poruszała pani psycholog. Zajęcia te nie tylko poszerzyły wiedzę uczniów, ale także zintegrowały zespół klasowy.

• Kolejny sukces!

• Uczennica klasy I Zuzia Wdowiak zdobyła III miejsce w Regionalnym Konkursie List do Ziemi.

Gratulujemy sukcesu!

• Obóz w Łazach

• w dniach 13-16.06. uczniowie klas starszych przebywali na obozie sportowym w Łazach. Nie zabrakło meczy w piłkę nożną, siatkówkę i koszykówkę. Poranny rozruch stanowiły kilkukilometrowe spacery po plaży. Były też próby poloneza. Na głodnych czekało też ognisko z kiełbaskami. To były intensywne 4 dni!

• Wakacje tuż, tuż...

• Klasa IV wybrała się do Multikina na seans "Spier Man: poprzez Multiversum" To najnowsza produkcja Marvela opowiadająca o 15-letnim Milesie Moralesie, który musi przed bliskimi ukrywać swoją podwójną tożsamość, by móc stawiać czoła brooklinowskim złoczyńcom. W tle pojawia się też pierwsza miłość, obawa przed rozłąką z rodzicami-bohater dostaje się na studia- oraz poszukiwanie własnej tożsamości. Czwartoklasiści docenili efekty dźwiękowe, stronę graficzną oraz animacje.

• Wycieczka

• Całkiem udany dzień spędzili uczniowie kl. I i II oraz kilkoro uczniów ze starszych klas na wycieczce. Najpierw podsumowaliśmy projekt "Od ziarenka do bochenka" w Skansenie Chleba w Ustroniu Morskim.

Potem był spacer po ogrodach w Dobrzycy i próby wspięcia się na wieżę widokową i pokonania labiryntu. Ufff wszystkim udało się wyjść z tego cało!

Na koniec znów wspinaczka: na latarnię morską w Gąskach - tam mocno trzeba było trzymać czapkę, tak wiało!

Na koniec zakup pamiątek i wreszcie wizyta na plaży. Nawet nogi udało się pomoczyć, chociaż kostki wykręcało

To był udany dzień

• Kolejne sukcesy

• Dzisiaj odbyło się podsumowanie dotychczasowych sukcesów naszych uczniów w konkursach na szczeblu szkolnym, międzyszkolnym i ogólnopolskim. Wyróżnienie w konkursie matematycznym Kangur zdobyli:

Przemysław Bulczak,

Hanna Bulczak,

Zuzanna Czesnowska,

Borys Jankojć,

Lena Jankojć,

Szymon Osowski.

Wyróżnienie w szkolnym konkursie organizowanym z okazji Dnia Ptaków otrzymali:

Kornelia Karolewska i Maciej Kłys.

Dyplom za zajęcie III miejsca w drużynowym turnieju piłki nożnej odebrał w imieniu drużyny Mateusz Zaręba.

• Woliński Park Narodowy

• Dzisiaj klasy III, IV i V pod opieką nauczycieli wybrały się na wycieczkę wzdłuż nadmorskiego wybrzeża . Pierwszym punktem na mapie podróży był Trzęsacz, gdzie zwiedzili ruiny zabranego przez Bałtyk kościoła oraz poznali historię jesionów wyklętych. Kolejny przystanek był już w Wolińskim Parku Narodowym. Tam wdrapali się na Wzgórze Gosań oraz odwiedzili zagrodę pokazową żubrów. Nastepnie zwiedzili największy kurort Wolińskiego Parku Narodowego-Międzyzdroje. Oczywiście, nie mogło zabraknąć spaceru po słynnej Alei Gwiazd oraz molo. Uczniowie odwiedzili także chatę Katjuscha i kaplicę Stella Matutina. Duże wrażenie zrobiło międzyzdrojskie oceanarium🪼. Tam wycieczkowicze zobaczyli przepiękne i unikatowe okazy morskiej fauny i flory. Po obiedzie przyszedł czas na ostatni punkt wyprawy, czyli wizytę nad Jeziorem Turkusowym. To był dzień pełen przygód! Zmęczeni, ale zadowoleni wróciliśmy do domów . Dziękujemy Wycieczka z przewodnikiem za kolejną ciekawie przygotowaną wyprawę. Do zobaczenia!

• Witamy przedszkolaków

• Dziś odwiedziły naszą szkołę dzieci z bonińskiego przedszkola. Wspólnie z klasą III wzięły udział w lekcji o tematyce wakacyjnej. Były zagadki, koło fortuny , piosenka, kolorowanki. Na zakończenie spotkania opuściliśmy salę i na zewnątrz budynku szukaliśmy ukrytych skarbów. Wszyscy dobrze się bawili, a znalezione skarby były słodziutkie . Zapraszamy dzisiejszych gości do naszej szkoły we wrześniu, ale już w roli pierwszaków. Do zobaczenia

• Dzień Dziecka

• 1. czerwca to swięto wszystkich dzieci. W naszej szkole również obchodziliśmy Dzień Dziecka. Z tej okazji klasy I-VI przygotowały plakaty ilustrujące prawa dziecka. Po pracach plastycznych przyszedł czas na lody! Chwilę przed godziną 9.00 odwiedził nas lodobus Kropek z Pracownia Lodów. Następnie klasy IV-VI udały się na boisko szkolne, gdzie rozegrano turniej meczowy. Mistrzostwo wywalczyła klasa V. W tym czasie klasy I-III na placu przed szkołą urządziły balonową bitwę wodną. W międzyczasie Rada Osiedla w Boninie przygotowała dla uczniów naszej szkoły niespodziankę. Pani sołtys kręciła dla wszystkich watę cukrową oraz prażyła popcorn. Mogliśmy częstować się tymi słodkościami bez żadnych ograniczeń! To był udany dzień! Dziękujemy Radzie Osiedla, pani sołtys oraz pani Alicji za zaangażowanie i pomoc w organizacji dzisiejszego dnia. Mimo braku słońca, był to bardzo radosny dzień!

• Dzień Dziecka w Gdańsku

• Uczniowie klasy VIII b i VI Dzień Dziecka spędzili w Gdańsku.

Było intensywnie. Mało czasu, a tyle do zobaczenia:

-wizyta w Muzeum II Wojny Światowej

-rejs na Westerplatte

-spacer po Starym Mieście

i najważniejsze -> galeria

• Cudze chwalicie, swego nie znacie...

• Pierwszaki i drugaki biorą w tym roku udział w projekcie #wirtualnepodróże. Poznają piękne miejsca w naszym kraju i nie tylko. W ramach konkursu opisaliśmy nasze wyjątkowe miejsca: Czaplą Górę -największe miejsce lęgowe czapli siwej w okolicy , zabytkowy kościół w Boninie, Najwyższe wzniesienie w okolice Chełmską Górę.

Dziś przyszła nagroda za udział w konkursie- piękna książka "Polska- księga miejsc wyjątkowych".

Dziękujemy Pani Sabinie Piłat, która zaprosiła nas do wirtualnego podróżowania.

• Mistrzynie Karate z naszej szkoły

• 27.05.2023 r. w Koszalinie odbyła się Wojewódzka Olimpiada Młodzieży w Karate Kyokushin. Była to najważniejsza impreza dla dzieci i młodzieży do 15. roku życia organizowana w naszym województwie. Startowało w niej 214 zawodników z 16 ośrodków, którzy rywalizowali w 40 konkurencjach kata i kumite.

Naszym uczennicom gratulujemy sukcesów!

• Diecezjalny Dzień Dziecka

• Wczoraj drugoklasiści pod opieką p. Agnieszki i p. Ani uczestniczyli w diecezjalnym Dniu Dziecka w sanktuarium w Skrzatuszu. Było cudownie! Najpierw zwiedzanie, potem wspólne śpiewanie, następnie Msza Święta, a na koniec zabawy : dmuchańce, wielkie bańki, lina, malowanie twarzy i pyszna pomidorowa.

W drodze powrotnej była jeszcze niespodzianka! McDonald's w Szczecinku!

Dziękujemy księdzu Proboszczowi i księdzu wikaremu z Kretomina za cudowną sobotę.

Dziękujemy też mamom Julki i Szymona za pomoc w opiece nad dziećmi.